Julpynt och magsjuka

Det är verkligen fullt upp hela tiden. Sen svenskakursen började har jag varit konstant stressad. 
Vi har julpyntat och pysslat massor här hemma. Jag och André bakade lussebullar en dag och Adrian hjälpte mig att klä granen. Många kulor hamnade på samma ställe, men det är ju det som är charmen när Adrian hjälper till. 
 
Igår kräktes Adrian och gjorde det sen sex gånger fram till 2-3 inatt. Jag hoppas verkligen att det tar stopp där, för vi skulle ju egentligen åka till Ludvika i helgen. Planen var att jag skulle åka till Sundsvall och skriva min tenta imorgon och att vi sen skulle fortsätta neråt i landet. Nu hoppas vi istället att vi kan åka ner på lördagen, så vi inte missar Karins 50 -årsfest. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0