Julafton

Nu kommer härliga bilder från julafton. Vi började dagen hemma med paket i julstrumpan och frukost framför tomten är far till alla barnen. Sen gjorde vi oss iordning och åkte upp till Andrés föräldrar. Där började vi dagen med fika, sen tittade de flesta på kalle anka och några andra fixade maten. Jag har knappt någon aptit nu under graviditeten, så jag kan väl inte säga att jag har ätit så mycket som jag kanske hade velat. Tomten kom till kvällen och Adrian var helt lyrisk. Han stod framför Tomten hela tiden och var superberedd att ta alla paket. Både han och vi är så nöjda med vår julafton och nu är vi trötta. Bilden nedanför när Adrian får sin jättestora babblare är oslagbar, kolla bara på ansiktsuttrycket. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0