Sundsvall

Veckan avslutades bra. I lördags åkte vi till Sundsvall för att kolla på Philips innebandycup. Det var några timmar mellan matcherna, så då passade vi på att gå på Ikea och lite annat. Adrian fick nya skor och en minikratta av sin farmor och farfar pch foppatofflor av oss. På ikea handlade vi lite pysselsaker och nya leksaker till Adrian. 
 
 
 
Igår skickade jag iväg André och Adrian, för jag behövde städa. Jag öppnade upp alla dörrar och vädrade ur huset och verkligen storstädade. Jag tog också bort ena sidan på Adrians spjälsäng. Jag fick gå tillbaka med honom tre gånger innan han låg kvar och ville sova där. Han vaknade dock tidigare än han brukar göra och kom in till oss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0