Promenader och utelek

Veckan började regnig. Men de senaste två dagarna har vi haft sol och fint väder. Jag och André testar nu att gå på kostschema och det har börjat bra. Jag är 1,5 år sen med att ta tag i gravidkilorna. Men bättre sent än aldrig säger man väl. 
Igår var vi ute nästan hela dagen. Gick på promenad i solen, sen tränade jag och André när Adrian sov. Efter sovstunden stannade vi ute en stund och lekte. 
Idag var vi också ute på promenad. Sen har jag och Adrian lekt inne. Fredagskvällen spenderades ensam, eftersom André jobbar och Adrian sover. 
Jag blev så himla glad imorse. Adrian har blivit så trygg att sova i sin egen säng. Han har sovit där innan också. Men nu sover han där till 7-8 på morgonen och imorse väckte han mig genom att ropa "mamma" istället för att gråta. Och nu på kvällen gick jag in för att kolla till honom. Då vaknade han bara till och frågade lite fint efter sin napp, sen somnade han om. Jag smälter. 
Det han dock inte är lika trygg med är när André ska åka till jobbet. Han blir jätteledsen och står och skriker nej i fönstret när bilen åker iväg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0