Målat och målat och målat

I tisdags var vi på bvc och mätte och vägde Adrian. Han väger nu 10,590 gram och är 73 cm lång. Stora killen! Han är nu på väg över till storlek 80 på kläder, för han har så långa ben! 
I onsdags följde jag och Adrian med Mirka, Jonte och Elias på stan. Adrian fick fina jeansshorts till sommaren och jag köpte strumpor till mig själv. 
Igår var det jättefint väder, så vi var ut och provade cykeln. Jag gick med vagnen och André och Adrian cyklade. Efter halva vägen tröttande Adrian så då fick han sitta i vagnen. Han tyckte det var jättekul och intressant att sitta på cykeln. På kvällen blev vi bjudna på grillat hos Mirka och Jonte. Första gången som jag har ätit ute i år, supermysigt. 
Idag har jag stått i sovrummet och grejat hela dagen. Tejpat, täckt golv, målat, tejpat igen, målat igen och målat igen. Just nu har jag tagit en paus för att slänga i lasagnen i munnen, men ska måla klart sista väggen sen. Och så blir det en till omgång en annan dag. Ikväll förtjänar jag ett fotbad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0