energi

Jag har precis varit ute på en promenad och ska nu äta lunch. Adrian ligger och sover i vagnen ute på altanen och jag hoppas att kommer sova ett tag. Det är mycket bättre när han sover en längre stund än att han ska småsova hela tiden. Det brukar i alla fall bli bättre när han sover ute. 
 
Nu har det stått stilla ett tag med viktnedgången och träningen. Men jag har bara mig själv att skylla. Jag tappade motivationen ett tag. Men det är fint väder nästan varenda dag och solen ger mig energi. Energi att ta tag i mig själv och energi att ta tag i mitt hem. Jag vill fixa iordning här hemma också. I slutet av månaden ska vi åka och handla färg och måla om sovrummet. Det ska bli så skönt med lite nytt och som känns mer som oss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0