Utan vatten

Veckan som var har varit superbra. Vi har fått värme och sol, vi har grillat, bakat pizza, spelar sällskapsspel och bara umgåtts. Jag, André och Adrian åkte med Antonia, Stefan och Philip till Birsta. Vi shoppade massa kläder och lite nödvändigt till vagnen. 
 
Den här veckan jobbar André eftermiddag, så jag och Adrian får mysa själva på kvällarna. Idag fick jag ett meddelande att det är en vattenläcka i vårat område, men vattnet spolade första delen av dagen ändå, så jag trodde vi klarade oss. När jag sen hade glömt det där skulle jag ställa mig i duschen, men det kom igen vatten. Fatta om jag blev besviken. Jag har i alla fall varit och handlat loka nu och hämtat vatten i en vattentank dom har ställt ut. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0