kalashelg

Som sagt så fyllde jag år i torsdags, 21 år. Jag och André var bar hemma hela dagen med Adrian och åt pannkakor. På fredagen stod jag på eftermiddagen och dukade och fixade för att Andrés familj skulle komma och äta tårta. Då ringde det på dörren och jag blev lite fundersam, för att dom inte skulle komma än. När jag öppnade stod Emilia och Victor där. Bästa överraskningen någonsin, blev överlycklig. Så då fick jag duka för två till och vi åt tårtan jag hade bakat. Emilia och Victor blev kvar till söndag. Vi spelade sällskapsspel och tog det bara allmänt lugnt hela helgen. Vilket var jätteskönt. 
När dom hade åkt gjorde jag, André och Adrian oss iordning och åkte på 1 årskalas hos Elias. Jag hjälpte till med tårtan där och vi fikade och kollade när Elias öppnade presenter. Efter det skulle André åka och jobba. Jag och Adrian åkte upp till svärföräldrarna. På kvällen åkte vi alla hem till Andrés farmor som har fyllt 70 och firade henne. Det var alltså en helg med bara kalasande. Adrian fick åkte pulka för första gången också. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0