Lite sömn

Igår bakade jag semlor och bjöd hit hela Andrés familj. De blev jättegoda och intogs med trevligt sällskap.
Idag har jag varit äckligt trött. Adrian vaknade varannan timme hela natten och ville kliva upp fem. Så det var bara att kliva upp, tända en brasa och fixa lite frukost. Vissa dagar skulle man bara behöva spendera på spa. Klockan åtta tog vi ca en timmes promenad med Mirka och klockan tio åkte vi på föräldragrupp. Försökte få Adrian att sova lite med mig när vi kom hem, men han ville inte. Så jag fick sova när André kom hem från jobbet. Jag hoppas innerligt mycket att han sover bättre inatt. Så han får en pigg, glad och trevlig mamma.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Mums va gott det ser ut. Varm kram från oss

2015-02-19 @ 13:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0