Alla hjärtans dag !

I torsdags var vi hos Sofie och Robin och hälsade på. Jag hjälpte Sofie lite med tårtorna till Lovis 1-årskalas och på kvällen åt vi fläskpannkaka. Det är så roligt för Adrian börjar bli mer med med de stora barnen nu. Så han satt och skrattade åt Lovis när hon slog sin mugg i bordet, då skrattade Lovis och så skrattade Adrian lite till. Så himla gulligt. 
 
Igår fyllde svärfar år. Så på dagen tog vi en timmes promenad. Sen gjorde vi oss iordning och åkte upp till svärisarna. Det blev smörgåstårta och god blåbärspaj. Man märker verkligen av att man njuter mer av sötsaker nu när man väl fikar. Jag åt en pajbit igår och innan den hade jag inte ätit sötsaker sen 25 januari. Det blir på något vis extra gott då. 
 
Idag började vi dagen med att kolla när Philip hade innebandymatchs. Sen gick vi hem och André låste in sig och tränade en stund medan jag satt och skrev ett kärleksbrev till honom. När jag sitter och gör det svänger blombilen in på gården och levererar en jättefin bukett tulpaner från André. Jag blev jätteglad. Jag har städat Adrians rum idag också, så det är fint där inne nu. Till kvällen lagade jag lax och alldeles nyss tog jag mig en dusch med massor av tända ljus. Nu sitter vi med tända ljus i hela huset och väntar in melodifestivalen. Hoppas ni alla andra har haft en fin alla hjärtans dag ni med. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0