Lucia

Julpysslet har börjat för längesen. Jag har bakat saffranskaka, griljerat skinka, slagit in alla julklappar, pyntat hela huset, gjort massa julgodis och vi bara myser. Vi har hängt några fredagar på öppna förskolan och vi har umgåtts mycket med Sofie, Robin och Lovis. Jag, Sofie och barnen bakade pepparkakor förra helgen samma natt sov dom kvar hos oss. Det var jättemysigt att vakna upp alla tillsammans och äta adventsfrukost. 
Vi har äntligen skaffat tv i sovrummet och den första snön har kommit. Adrian var superfarscinerad av snön och det mesta ligger faktiskt fortfarande kvar på backen. 
 
Idag är det Lucia och vi har inte gjort speciellt mycket. När Adrian sov middag la jag mig i soffan och kollade på svt´s luciatåg. Sen kom Antonia och Philip hit en sväng och fikade. Adrian älskar verkligen när farbro Philip är med. Han skrattar aldrig så mycket som då. Philip behöver nästan inte ens göra någonting, bara titta på honom, så skrattar han jättemycket. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0