sjukstuga, kräftskiva, osv

För två veckor sen fick jag och Adrian magsjuka, så vi låg hemma fredag till torsdag. Vi var alltså hemma nästan hela veckan som det var fint väder. Som tur var fortsatte ju finvädret i 5 dagar till. När vi blev friska åkte vi såklart till stugan och tog vara på så mycket sol som möjligt. Under veckan har vi badat och solat, Adrian har fått håret klippt av sin farmor, jag har varit hos frisören och klippt mig och fyllt i utväxten. Mirka och Jonte kom till stugan en dag och på kvälle var vi hemma hos dem. Killarna kollade på fotboll och jag och Mirka kollade på idol. Vi har haft kräftskiva med Andrés familj och släkt, supermysigt.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0