Picknick och stugdag

I helgen har vi haft tur med vädret. Så i fredags plockade vi upp Philip och åkte på picknick vid högakustenbron. Det var verkligen supermysigt. 
Igår (lördag) åkte vi till Sundsvall och inhandlade lite nödvändigt. Det enda jag tyckte var kul var min flugsmälla och rosa trädgårdshandskar. Det var jättefint väder även då, så det var lite tråkigt att gå i affärer. På kvällen myste vi hemma och kollade på Pitch Perfect 2, vi skrattade typ igenom hela filmen. 
Idag åkte vi till stugan och tänkte inte bli kvar så länge. Men det slutade med att vi blev kvar hela dagen. Jag och André passade på att paddla när vattnet var så stilla och Philip åkte kneeboard och vattenskidor. Vi fikade och så kom även Sofie, Robin och Lovis dit. Till kvällen blev det pizza, André ville unna sig det på sin sista semesterdag. Så himla tråkigt att han börjar jobba igen imorgon. Jag har verkligen njutit av att ha honom hemma. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0