syster, bästa vän, själsfrände

Nu ikväll fick jag en sakna-Minis-attack! Världens bästa vän, vad vore jag utan dig? Visst går vi varandra på nerverna väldigt ofta och visst vill jag bara ge dig en smäll på käften ibland. Men i grund och botten är vi helt oslagbara tillsammans. I hela mitt liv har du funnits med mig, i vått och torrt. Vi har bråkat och blivit sams, skrattat och gråtit, slagits och kramats. Mest av allt har vi kramats, typ hela tiden. Har alltid suttit bredvid varandra på släktmiddagar och inte kunnat slita oss från varandra. Det bästa av allt är att trots att jag har flyttat så finns du alltid där. Du är min syster, bästa vän, själsfrände. Vi är så olika men så lika. Jag älskar dig föralltid, ville bara bekräfta det för dig ännu en gång <3
 
Varning för otroligt charmiga bilder 2004-2012
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0