påskhelgen

Det har varit otroligt segbloggat ifrån mig, men jag har haft problem med bilderna och det är inte roligt att blogga utan bilder. Vi har väl som vanligt umgåtts med familj och vänner. Jag och André var förra lördagen och shoppade massor. En ny bilstol till Adrian, lite inredning, det sista till Adrians rum osv. 
 
Nu har det i alla fall varit påskhelg och vi har haft fullt upp. I fredags var vi på påskmiddag hos Andrés föräldrar. Alla hade gjort lite mat var, jag stod för farmors spenatomelett, laxpaj, matbröd och tårta. Jag var sjukt nöjd med tårtan. Den var den första tårtan jag har gjort med figurer och marsipantäcke. Adrian och hans kusin Lovis var påskkärring och påskgubbe, dom är ju så himla söta. Vi alla blev kvar över natten och åt en god frukost alla tillsammans igår. Efter frukosten tog jag och svärmor en timmes promenad med barnen och sen gjorde vi oss iordning för att åka och fira Andrés farbror som fyller 50 år. Det blev mat på en bufférestaurang och sen åkte vi hem till dem och drack lite vin och umgicks. 
 
Idag har vi ätit påsklunch av det som blev över och resten av dagen ska vi bara ta det lugnt. Imorgon åker vi med hela Andrés familj på paradisbadet och har det skoj. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0