Kissproblem

Känner för att skriva av mig lite om något som folk inte alls har pratat om med mig under graviditeten. Alla har hela tiden sagt att alla besvär släpper så fort han är ute. Nu är ju inte det riktigt sant. Det är klart att man förstår att man kommer vara mörbultad och slut i kroppen. Men att det skulle göra så här fruktansvärt ont att kissa, det trodde jag inte. Alla säger att det lindrar att stå i duschen och spola vatten samtidigt. Men jag tror jag ska avlida varje gång. Gruvar mig nå otroligt för att gå och kissa och jag vet ju själv att man helst inte ska dra ut på det. Men det blir lätt så att jag gör det. Vill grina varje gång. Är det någon som har något annat tips än duschen så får ni gärna säga till? Jag bara längtar tills kisseriproblemen är över! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drick massor med vatten och spola väldigt kallt vatten när du kissar. Det funkade för mig när inget annat funkade. :) // Emma Vestin

2014-09-05 @ 13:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0