hösten kommer

Jag var precis ute på en promenad med min fina familj. Jag älskar vädret, när det är lite svalare i luften, höstfärgerna börjar komma fram och man får klä på sig mysiga kläder. Vår lillprins är fortfarande lite dålig i magen. Men alla barn har ju sina skrikperioder på något vis. Det är bara det att hans skrikande har gjort honom så himla hes. Han sover som vanligt på nätterna i alla fall och just nu ligger han ute på altanen i vagnen och sover efter promenaden. 
Jag älskar hösten när man kan börja tända ljus på kvällarna och det gjorde jag går. André och Adrian tyckte inte att det var lika kul när det blev för varmt inne, så vi fick blåsa ut dem efter ett tag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0