Julshopping

Igår lämnade vi av Adrian hos sin farmor och farfar och åkte sen till Sundsvall med Sofie och Robin. Det blev julshopping för hela slanten. Vi har ju inte direkt haft något pynt, eftersom vi inte har firat jul i huset någon gång. Så vi köpte på oss allt vi behövde. Vi var där i ca 7 timmar, var ganska trött i fötterna på slutet. En rolig sak som hände på Ikea var att jag träffade min kusin. Så himla häftigt att vi träffades just där när han bor i Umeå och jag i Kramfors. Vi har inte träffats sen jag var typ 12-13 år. Så de var jättekul att få se honom och prata med honom. Kändes synd just då att Adrian inte var med. Hade varit kul om han hade fått se honom. Men, men kanske en annan gång. 
På kvällen kollade killarna på hockey och jag och Sofie kollade på så mycket bättre. När vi kom hem började jag pynta på en gång. Idag blev jag klar med pyntet, men har inte riktigt städat än. Så det ska jag göra imorgon. Ni får en liten till på pyntet nedanför. Ska ta bättre bilder imorgon. 
Jag och Adrian duschade för ett tag sen och nu sitter vi och myser i soffan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0