Chokladkrisp

Jag har börjat med julgodiset, har en lång lista på allt jag ska göra. Igår blev det Chokladkrisp med marshmallows. Idag tänker jag göra Mozartkulor. Adrian har varit på jättebra humör idag, skrattat och pratat och sover nu på altanen efter vår promenad. 
Nu längtar jag galet mycket till jul. På lördag ska vi med Sofie och Robin till Birsta och julshoppa och torsdagen efter det kommer Sofie, Robin, Mirka och Jonte med barn hit och julbakar. Eller ja, tjejerna julbakar och killarna spelar tv-spel ;) 
 
Bild på chokladkrispen innan jag har skurit den, en bild på mina nya pepparkaksformar och bilder på Adrian från de senaste dagarna. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0