pollen i håret?

Igår var vi i stugan hela dagen. Jag städade klart i vår stuga och bäddade sängen osv. Killarna sköt pilpåge och luftgevär ungefär hela dagen. Antonia  bjöd på jättegod mat till kvällen och sen satt vi bara ute på altanen och hade det trevligt. 
 
Idag har jag det inte lika trevligt. Jag märkte igår att stugan är omringad av björkar så jag knaprade allergitabletter. Det jag inte tänkte på när jag kom hem var att jag borde ha tvättat håret och slängt kläderna i tvätten på en gång. Jag har vaknat massor med gånger inatt med kliande ögon och täppt näsa. Jag tror att det kan vara för att jag har fått pollen i håret efter en hel dag ute. Nu har både jag och André duschat, jag har bäddat rent i sängen och ska snart slänga in kläderna i tvätten som vi hade på oss igår. 
 
Bilder på sjön igår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0