kortare hår

Igår var vi i stugan nästan hela dagen och på fredagen var vi också dit en sväng. Vi spelade spel, bland annat fia med knuff och jag vann, hehe. Åt god lax som Antonia hade lagat och kollade på eurovision. Det är väl ingen hemlighet att jag är ett stort Sanna-fan och tydligen inte bebisen i magen heller. Han sparkade endast under hennes låt igår. Det var stilla i magen alla andra låtar, men just när Sanna sjöng sparkade han till. Det är mammas pojke det. 
 
Jag var upp till Antonia i torsdags och klippte av mig håret. Så himla skönt och jag är supernöjd!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Supersnyggt hår på en super snygg tjej. Kramar till er alla tre

2014-05-11 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0