Namn på bebis

Jag tänkte att det kanske är dags att skriva ut vad bebisen ska heta, eftersom vi själva är så himla säkra på det. Jag har länge velat ha en flicka som heter Aurora och en pojke som heter Adrian. André hade inga invändningar mot det, då han också gillade namnen. Eftersom det blev en pojke nu då (99% säkert) så ska han heta Adrian. Han får dessutom två mellannamn. Min morfar heter Juhani i mellannamn och min morbror hette den svenska versionen Johan. Därför blir han döpt efter de båda två helt underbara männen, men vi väljer den finska varianten. Hans andra mellannamn blir Maximus, det var Andrés val och ett jättefint namn bland annat från karaktären i filmen Gladiator. Så hans fullständiga namn blir alltså:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0