Januari 2009

Tänkte det här året summera min blogg lite. Olika dagar nu i januari tänkte jag lägga upp en summering av januari 2009-2013. Skulle vara lite roligt. 
 
Börjar med januari 2009.
 
Jag hade precis startat upp min blogg och var inte superaktiv. Men jag fyllde 15 år det året. Så inte en jätterolig månad att skriva om. Men vad jag kommer igår hade jag kärleksproblem, jag hängde som vanligt mest med Emilia och Shala. Jag har Shala träffades varenda dag i skolan och ändå satt vi kan chattade och camade på kvällarna haha. Jag var en liten fjortis är väl den bästa summeringen. Mina kompisar bjussade på bubbelbad på min födelsedag och sen hade vi en liten fest på kvällen då jag blev påkommen av pappa haha. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0