Emilia Lindholm - Gudmor

När vi skulle välja gudförälder till vårt kommande barn så visste jag direkt vilken jag ville ha och var inte så svårt att övertala André heller. Vi valde min underbara kusin Emilia. Vi har vart bästa vänner hela livet och alltid ställt upp för varandra. En gudförälder för mig är en person som ska vara en extra vuxen som vårt barn kan prata med om han/hon inte vågar prata med oss. Det ska vara en person som engagerar sig i vårt och barnets liv och inte försvinner efter bara några år. Det ska helt enkelt vara en vuxen förebild, som bryr sig och som finns där om man behöver prata. En sak som jag är säker på är att Emilia alltid kommer finnas i mitt liv och då också i barnets. 
 
En vacker, underbar och kärleksfull gudmor tror jag att du kommer vara<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0