barnrummet

Söndagar är inte mina bästa dagar, som jag har sagt innan så jobbar André till på natten och det är tråkigt. Måste städa huset också, får helt enkelt bli min syssla idag. Inne i det blivande barnrummet har vi nu bara massa skräp, jag skulle behöva rensa upp det också, så att det kan slängas någon gång. Så småningom ska vi ju fixa iordning där inne. Tapetsera lite och fundera ut möbler. Jag har lite småidéer redan nu. Vet ju inte om det är en tjej eller kille än, men beiget vill jag åtminstone att det ska vara. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Izabella

Åhhhh vad fint det kommer bli :) så spännande att följa din blogg :D

Svar: Tack så mycket, vad roligt att du tycker det :D
Amanda Lindholm

2014-02-16 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0