Julbak och julmys med fina vänner

Igår tog André med sig Adrian för att hämta Sofie och Lovis. Det var första gången sen i slutet av augusti som jag var ensam hemma. Så jag passade på att vara galen och springa runt och skriksjunga och dansa satan. Måste sett helt galet ut, men är man ensam så är man. 
När de kom tillbaka från Kramfors väntade vi in Mirka, Jonte, Elias och Robin. Sen käkade vi pizza och efter det bakade vi tjejer pepparkakor, medan killarna spelade tv-spel och höll koll på barnen. Det var verkligen en av de roligaste kvällarna på länge. Det var längesen jag skrattade så mycket. Det är så underbart skönt att ha träffat så bra människor här uppe. Annars vet jag inte vad jag skulle gjort. Så roligt att våra barn är i samma ålder också. Eller ja, Adrian är ju lite mindre än de andra två galningarna. Men han kommer nog ifatt snabbare än vad vi tror. 
 
Just nu sitter jag och väntar på mamma och Vera som kommer hit över helgen. Jag ska pyssla om dem och mata dem med allt julgodis jag har bakat. Mamma tjatar ju alltid om att det är så tråkigt att vi bor långt ifrån varandra, för att hon vill fika allt jag bakar haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0