Gurglande skratt

Jag har nyss tagit en varm dusch och sitter nu i sängen med hög musik i öronen och fikar julfika och dricker glögg. Jag önskar så himla mycket att jag hade haft ett badkar att krypa ner i och göra samma sak, musik, fika och glögg. Men sängen får duga den också.
 
I helgen har som sagt mamma och Vera varit här. På kvällarna har vi legat i soffan och gottat oss och i lördags på dagen var vi på Philips innebandymatch. Efter matchen bjöd Antonia och Stefan med oss hem till dem. Så killarna spelade bandy på baksidan och sen fikade vi. Igår åkte mamma och Vera hem efter en mysig helg och jag och Adrian följde med svärföräldrarna till kyrkan på luciakröning. Jag var ju med förra året och ville se i år och det är ju så himla fint. 
 
Idag har jag varit ute på promenad med Mirka och Elias. Efter det gick vi hem till Mirka och umgicks. Jag blev bjuden på lunch och ingen av pojkarna ville sova, fast dom var supertrötta. Istället fick Mirka Adrian att skratta för första gången. Ett sånt där gulligt gurglande skratt <3 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0