förkylda

Jag och Adrian är snoriga och jag har ont i huvudet. Det har hållt på så här i 3 dagar nu, men som tur är blir Adrian bättre och bättre. Det är det som är huvudsaken. 
Jag skulle verkligen behöva städa undan hemma. På julaftonsmorgon åkte vi bara hemifrån och lämnade allt framme och sen kom vi hem med massa nya saker. Det är kaos i vårat hus. Plus att vår tvättmaskin är paj. Vet inte vad det är, men den stannar efter halva programmet och vill inte starta igen. Så jäkla irriterande, för det är inte direkt gratis att köpa en ny. Jag får väl dessutom handtvätta fram tills vi kan köpa en ny. Men det är väl livet i ett hus, alltid ska det komma någonting oväntat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0