2014 - ett år av kärlek

Detta året har varit det bästa hittills i mitt liv. Jag fick äran att i nio månader bära på ett mirakel. Känna honom växa och röra sig i min mage. I september fick jag sedan träffa honom för första gången. Min vackra, underbara son, Adrian Juhani Maximus Sohlin. Nu vet man vad kärlek verkligen är. Den kärleken man känner till sitt barn är helt obeskrivlig. Det ska bli en ära att få dela resten av mitt liv med dig och få se dig växa som person. Det ska bli en ära att lära känna dig mer och mer varje dag. Och det är framför allt en ära att få vara din mamma. Det är dessutom en stor ära att få dela den här upplevelsen med min fina pojkvän. Jag älskar er båda nå otroligt mycket. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0