Vila i frid Mommi <3

Goa underbara Mommi har nu lämnat jordelivet och återförenats med Mofi i himmelen. Jag vet inte riktigt hur man ska yttra sig i en sån här situation. De jag kan säga är att hon var en otroligt godhjärtad person som aldrig dömde någon i förhand. Jag är så glad över att André hann träffa henne och hon pratade alltid gott om honom efter det. Jag hade dock så himla gärna velat att vår kommande prins Adrian skulle fått träffa henne, men nu när han inte får det ska jag försöka allt vad jag kan för att vara en lika underbar person som Mommi. Öppenhjärtad och renhjärtad. Vila i frid med din stora kärlek <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramis ♡

2014-08-12 @ 07:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0