Baby boy

Idag var jag och André på det andra ultraljudet, eftersom förra gången var lite för tidigt. Denna gången fick vi se könet, ja man såg det klart och tydligt. Till och med jag som aldrig trodde att jag skulle kunna urskilja något på de där skärmarna. En pojke är det som vi ska få träffa i slutet av augusti. Det är jag nästan helt säker på. Och hon som gjorde ultraljudet på mig sa att hon blir förvånad om hon har fel. Jag är överlycklig! Alla andra i min närhet har ju fått flickor, så det ska bli så nytt och spännande med en pojke. Mammas lilla prins <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor Annika

<3 <3 till er, och extra hjärta till gossebarnet därinne <3!! Kraaam!! :)

2014-04-08 @ 19:49:08
Postat av: Gammel mormor

Grattis till mor och far
välkommen lilla gossebarn

2014-04-10 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0