mami <3

Jag är så glad och lättad nu när jag har fått både min bokhylla såld och min säng såld. Jag packar för fullt och har snart inte nå saker kvar som jag kan använda innan jag har flyttat. Har till och med börjat packa ner vinterjackor och vinterskor, så att lite mer försvinner. 
 
I fredags fyllde fina mamma år. Så vi firade henne lite med marängsviss och presenter. Jag och André gav henne tre superfina ljusstakar från village och en handsprit som luktar jordgubb. 
Igår åkte jag tillbaka till Ludvika och fikade med tjejerna. Senare på kvällen umgicks jag och Emilia med grabbarna. 
Idag ska jag inte göra så mycket mer än att tvätta, packa ner mitt rum, flytta ut sängen och packa till på tisdag då jag åker till André. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0