en vecka hos älskling

Nu har jag vart hos André i nästan en vecka och jag har haft det super. Det här är sista gången jag åker hit innan jag flyttar hit efter studenten. Det känns helt sjukt, men samtidigt otroligt bra. 
 
I veckan har vi bland annat shoppat på birsta i Sundsvall. Med mig hem fick jag nya jeans, ett vanligt vitt linne, mascara, vax, leggings och en studentklänning. Jag hade ju redan kirrat vad jag skulle ha på mig på studenten, men min kära svärmor hittade den här klänningen och jag fick bara lov att köpa den.
Jag har också testat balfrisyr med Antonia och är supernöjd. Kommer bli så fint och bra! 
Igår var jag med André, hans syster och hennes pojkvän på äventyrsbadet. Åkte vattenrutschkanor och bubblade. 
Jag skulle egentligen ha åkt hem idag, men alla tåg vad fullbokade så det gick inte. Jag åker istället hem imorgon.
 
På bilden nedanför ser ni både balfrisyren och min studentklänning, och även min otroligt snygga pojkvän.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0