sportlov

Det har hänt mycket sen jag bloggade sist. 
Har färgat håret brunt under en mysig kväll hemma hos min syster med henne och mamma. 
Har varit på studentkryssning och partajat loss med mina vänner. 
Och har spenderat ons-sön hos André. Vi har städat deras innan otroligt stökiga vind, som nu är väldigt fin. Vi har varit i Härnösand och shoppat nya kläder åt André. Vi har tränat och hälsat på hans mormor. Igår kollade vi på mello och jag blev otroligt glad när Anton Ewald vann. Idag var vi vid deras stuga och myste och grillade korv innan jag skulle till tåget. 
Nu är jag hemma igen och längtar redan tillbaka väldigt mycket, väldigt väldigt mycket. 
 
Brunt hår! 
 
Studentkryssning!
 
Hos André! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0