ledig dag

Förra veckan var otroligt krävande, sex dagars jobb som slutade med en migrän för mig. Skönt att jag fått vara ledig idag i alla fall. Jag jobbar tre dagar den här veckan, sen är jag ledig fredag-söndag. Jag och André får alltså två dagars ledighet tillsammans, för en gång skull. 
 
Idag har jag gjort lite nödvändiga sysslor. Städat köket och övervåningen. Rensat ur skafferiet och tvättat handdukar. Känns skönt att ha lite ordning, så man slipper tänka på det. 
 
André är på jobbet nu och kommer hem 01.30 tror jag det är. Tänkte vänta uppe på min man, men kommer förmodligen somna. 
 
Saknar min fina vän <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk att huvudvärk ofta kommer just när man blir ledig och ska koppla av.. Trist!! Hoppas det blir bättre nästa gång du är ledig!
Älskar och saknar dig Minimum! <3

Hälsa Norrstjärnorna också (alltså familjen)

Svar: Ja huvudvärken kommer lätt när man har stressat mycket och sedan får slappna av! Älskar dig och saknar dig också bästa mamma <3
Amanda Lindholm

2013-07-16 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0