det är storm i norrland

Det har blåst otroligt mycket här uppe i sommar, samtidigt som det har varit bra väder, mest sol. Blåsten förstör dock mycket, då det aldrig vill sluta blåsa. Det var fint väder hela förmiddagen idag när jag jobbade, så jag skrev till André att vi kunde åka till stugan och hälsa på innan han skulle börja jobba. Och självklart börjar det blåsa igen när vi kommer dit, så himla typiskt. 
 
Nu har André i alla fall åkt till jobbet och han ville att jag skulle städa/tvätta hans bil, dum som han är tar han den bilen till jobbet, så nu blev inte det heller av. Vad ska jag göra nu då? Har ju städat överallt, finns inget mer att städa. 
 
Titta vilken liten fjortis jag var! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0