stockholm

Åkte som sagt till Stockholm med klassen i torsdags. Vi vandrade en lång väg till balettakademien och kollade på en balettklass. Sen spenderade vi resten av kvällen ganska lugnt med shopping, fika och en kväll på hostel. På fredagen åkte vi till danshögskolan och kollade på några klasser där, men tröttnade efter ett tag, så jag och Hansson tog pendeln hem till mormor och morfar, fick fika och god mat. Det var jättemysigt att träffa dem och ovant eftersom jag aldrig har gjort en så kort visit hos dem förut. 
När vi kom tillbaka till hostel bestämde vi oss för att följa med de andra ut. Och vi hade jätteroligt på klubb amnesia. Dansade hela natten. 
Har bara den här bilden på mina klasskamrater ifrån klubben och en på mig och Hansson på café. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0