en underbar helg

Efter några veckor som tyst tänkte jag skriva av mig lite. Jag sitter just nu hemma hos mamma, efter en underbar helg hos André. Han var här helgen innan och jag åkte upp till honom i fredags. Det går liksom inte att vara ifrån varandra för länge. Nu kommer det dock gå tre vekor innan vi träffas igen.
Jag har som sagt haft det jättebra, även fast det blev en kort visit. I lördags bakade jag tårta och så fikade vi på kvällen. Och efter det tittade jag och älskling på Les Miserables, den var superbra.
 
Imorgon fyller jag 19 år, och vaknar då upp på morgonen hos mamsen och spenderar kvällen hos papsen.
 
'
Goda mjölkchokladmoussetårtan som jag bakade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0