19 år

Som ni kanske vet så fyllde jag år igår, hela 19 år. Känns konstigt men ändå bra.
Jag spenderade kvällen innan hos mamma och Vera, med cupcakesbak, tvåltillverkning och god fiskgryta. Jag vaknade upp med frukost på sängen och sång av mamma.
 
Efter skolan åkte jag hem och umgicks med Emilia hela kvällen och resten av släkten var också på besök. Fick ett fint örhänge, en glittrig clutch, kaffekoppar och pengar.
 
Den här kvällen spenderar jag hos Sofia och Evelina, vill gosa med min systerdotter lite och träffa syster. Vi har bakat pizza och lekt massor redan, snart ska Evelina sova så att jag och Sofia kan koppla av.
 
Imorgon åker jag till Stockholm med klassen och tittar på lite dansskolor (fast jag inte vill gå där), men det kan ändå bli intressant. Ska bli mysigt att komma bort med klassen också och få lite kvalitetstid tillsammans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0