min manda

När jag gick på gymnasiet pendlade jag ju varje dag till skolan. Men jag gjorde det inte helt själv, jag hade Amanda Shala med mig, Och nu är det så att jag är extremt trött på morgonen och Shala är jätte morgonpigg. Så jag brukade blir lite smått irriterad när hon väckte mig med sitt prat så fort jag blundade lite. Jag berättade om det här för mamma och hon sa till mig att ta vara på tiden ändå, för när det är över kommer jag att sakna det också. Och hon hade rätt. Jag saknar kanske inte att bli väckt klockan 6 på morgonen på tåget. Men jag saknar att få träffa min Manda varenda dag, få prata om allt från himmel till jord, bara att få vara nära min bästa vän. 
Ända sen vi gick på dagis har vi träffat varandra nästan varenda dag. Vi gick i samma klass från fyran till trean på gymnasiet. Och på samma dagis och skola sen dagis. Vi har varit kompisar sen vi var tre-fyra år. Jag saknar dig min fina bästa vän<3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Miss u to<3

2013-12-03 @ 11:20:32
URL: http://aamandashala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0