kärlek

Jag vet inte vad som hände, men idag bara smällde det till och jag fick jättemycket julkänslor. Känns helt underbart. Alla känslor jag har just nu är bara glädje. Julmys i Hofors och Dalarna. Fira in det nya året med Andrés fina familj. Nästa år har jag och André ett alldeles eget hus. Och Andrés syster och hennes fästman får en liten bebis. 
Känns helt galet att jag som för två år sen trodde att jag aldrig skulle träffa Han med stort H. Livet kändes bara meningslöst tyckte jag, men då dök André upp och gjorde mitt liv underbart. Jag tror att en viktig del i ett förhållande är att man kan prata om allt med varandra. Att istället för att bli sur och stänga in sina känslor prata om det med sin partner och komma fram till en lösning och jag tror att jag och André klarar den delen väldigt bra. Jag känner i alla fall att jag kan berätta allt för honom när det är någonting som tynger mig eller som gör mig glad. 
Nu säger jag inte att vårat förhållande är en dans på röda rosor hela tiden. Men att vi kan prata om allt tror jag stärker vårt förhållande mycket. 
 
Bild från första gången vi träffades <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0