ordna upp det här

Just nu känner jag att jag inte har någon kontroll alls på mig själv. Haha låter typ som ett psykfall, men jag behöver lite rutiner och struktur nu. Har varit sjuk ett bra tag och vi har inte direkt haft mycker lektioner i skolan, så jag anser själv att jag har blivit lite förslappad. Jag bara ligger hemma och chillar hela dagarna.  
 
Förra helgen var jag hos älskling och myste. Vill helst vara där hela tiden, men det går ju inte förrän efter studenten. Vi städade och tvättade bilar, bubblade och gick omkring i myskläder hela tiden. Otroligt skönt. 
 
Idag har jag hållt min låtsasbror sällskap när hade bytte däck på bilen och så har jag vårrensat lite i trädgården. Imorgon har jag studiedag, så vi ska till sömmerskan och kolla hur det går med min klänning som hon håller på och syr in. Jag tror att det blir superfint. 
 
Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv. Plugga satan nu sista tiden, dansa satan så mycket som det behövs och sedan ta studenten som satan, så ska vi se att det här livet också ordnar upp sig lite. 
 
Såhär bra kommer jag ha det i slutet av Maj, när jag är i Turkiet med klassen. Förhoppningsvis så brun också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0