välkomstceremoni

I fredags hade vi nollning av våra dansettor. Jag vet, det är inte okej enligt skolan och de tar avstånd från osv osv, därför kan vi istället kalla det "välkomstceremoni". Men vi gjorde det ändå utan kränkande behandling och att vara dumma, det tycker jag är okej. Kan dessutom tillägga att våra ettor hade jätteroligt och tackade oss efteråt. 
Det började direkt efter skolan i stan och jag tänker inte gå in på detaljer, för det orkar jag inte. Men det bestod av lite styrketester och sådant, eftersom de är dansare. 
Sen fick alla göra sig iordning, för att åka på förfest hos Rebecca. Hela kvällen avslutades med estetfest i pilbo bystuga. 
Jag har bara några få bilder från själva nollningen, eftersom min kamera dog senare. Men jag hoppas att andra som tog bilder kommer ladda upp dem snart. 
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0