trött på fredagar

Det är jobbigt att man ska vara så fruktansvärt trött på fredagar. Man vill ju faktiskt hitta på någonting på kvällen då, men orkar inte. 
Jag och Lydia åkte i alla fall hem till henne en sväng efter skolan, kollade på en musikalfilm och drack kaffe. Sedan kom Marcus och vi tog sällskap till Ludvika. 
Nu sitter jag här i min säng, har pratat i telefon med min fifa/nhl beroende pojkvän ovanligt länge och jag ska väl snart sova. Tänkte kanske dra ett one tree hill-avsnitt först och äta lite godis som jag faktiskt kostade på mig idag (tack vare Marcus). 
 
Min fina vän <3                                                                               Foto:Dena Azizi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0