sommarprat?

Här ligger jag i sängen, smink runt hela ögonen och håret spretar åt alla håll. Känner mig otroligt fräsch och fin. Tänkte berätta om mitt "sommarprat" som jag håller på med till svenskan. Vi ska alltså spela in ett så kallat "sommarprat" där vi pratar om i princip vad vi vill och så vidare. Saken är den att det ska vara på en kvart. Jag testade spela in mitt nu och det blev 02:17 minuter! Hur ska detta gå? Jag som tyckte att jag hade skrivit jättemycket. 
Aja, nu ska jag väl dra mig ur sängen, äta lite frukost, samtidigt som jag skriver på pratet och senare ska jag hem till Mathilda och Emilia för att Mathilda fyllde 22 år i torsdags och så ville hon att jag skulle färga hennes hår (för er som inte vet så är det mina kusiner). 
 
Vackra Mathildisen som jag har fotat på lite släktmys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0