sommaren är äntligen här

Jag blir så otroligt glad när jag ser så mycket människor som bara njuter av dessa dagar. Och bäst av allt är att vi har haft sjukt mycket håltimmar nu när det är fint väder, vilket resulterar i att vi kan sola hela skoldagarna. Känner mig väldigt nöjd med brännan jag har fått hittills!
Igår stannade jag kvar i Falun. Åkte först hem till syster, klippte henne och gosade med min fina systerdotter. Sen åkte jag hem till Hansson och sov kvar där.
Båda lektionerna på eftermiddagen idag var inställda, så jag åkte ner på stan med Lydia och Amanda och käkade lite glass i solen.
Imorgon har jag bara dans på morgonen, sen kan jag åka tillbaka till Ludvika och njuta i värmen. Ska kanske åka ner på marknaden också och handla lite marknadsgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0