underbara dagar

Har hunnit med mucho med saker de här dagarna. Mycket bra saker. Har tagit promenader varenda dag eftersom jag har fått träningsskor av André. Vi har lagat mat och ätit god mat. Andrés mamma har klippt mig och jag har färgat håret, är otroligt nöjd. Igår kväll bubblade vi ute på gården och hade det jättetrevligt. Och idag har jag och André varit i Sundsvall, han har köpt ett par skor och jag fick en jättefin klänning.
Jag är verkligen supernöjd med de här dagarna och ändå har jag några kvar.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Just looove your new haircut!

2012-04-10 @ 11:35:27
Postat av: världens bästa agnes

shiiiiiiit, skit fränt amanda! ser kalas ut att vara kalas

2012-04-11 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0