tar igen lite

Har inte bloggat någonting den här veckan och det har varit otroligt skönt. Har haft skola, plockat i rummet och i torsdags kom min André, som fortfarande är kvar.
I torsdags var vi med Emilia och for runt i bilen, hem till farmor och farfar och tillbaka. I fredags tog vi det lugnt och umgicks med päronen. Igår vaknade jag upp med världens halsont, var så hes att jag knappt kunde prata, Amanda hörde inte ens att det var jag när jag ringde, så vi tog lugna promenader med hundarna, käkade halstabletter, skjutsade iväg pappa och Karin på fest och så hade vi myskväll bara vi två. Idag är halsen lite bättre, mycket av det hesa är borta men istället har jag hostat mer. Vi har spelat lite kubb och nyss var vi och köpte godis.
Nu ska ni få lite blandade bilder från veckan.
Psykologilektion !
Jag fick ordning på mina örhängen till slut. Klippte ut ett hjärta i kartong, målade det svart och stack hål i det.
Svenskalektion!
Promenad med älskling och hundarna.
Framför tvn igår med mina prinsar<3
Jag och Tintin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0