lite nollning

Hur trött är man inte när man börjar gråta utan anledning och stannar hemma den kväll som The Ark spelar sin allra sista konsert någonsin? Jag hatar mig själv för det här, men jag är så sjukt slutkörd att jag orkar verkligen inte ta mig ner till Stockholm och spendera kvällen på Gröna Lund. Förlåt The Ark, men jag såg er åtminstone på peace&love och jag kommer aldrig sluta att lyssna på eran musik:(
Problemet med skolan är inte lektionerna eller att vi har för mycket plugg. Just de delarna kan jag hantera, det är istället de långa dagarna som är fucked up. Man har ingen tid kvar av dagen när man väl kommer hem från skolan. Och den lilla lilla tiden man har kvar måste man lägga ner på plugg.
Idag har jag i alla fall varit ner på stan och kollat och fotograferat teaterettorna nollning.
galna teatertreor
fick sig en liten sojadusch i ansiktet
lite fiskbebisar
sötisjennifer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0