kom tillbaka

Mitt mål idag är att städa iordning lite hemma, greja med låtarna inför moderna uppvärmningen och på något sätt ta mig till kyrkogården och tända ett ljus för min älskade morbror.


Det kallas himlen, och jag har aldrig varit där. Men när jag ser på alla stjärnor över himlen, så önskar jag att du var här. Du var så poetisk och nu går du i en annan värld. Och jag kan bara säga,  kom tillbaks den här världen är så underbar. Kom tillbaks, hela världen var så underbar. Och det kunde lika gärna varit jag, lilla fågel blå.

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja, lilla älskade Amanda, du hade den finaste av morbröder som finns i hela världen. Vi saknar honom gränslöst allihopa

2011-11-08 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0